Glabs – online időkapu, időpontfoglalás a logisztikában
„Kérjük foglaljon időpontot szállításához”
Önnek, hogyan tetszene, ha ezt mondhatná vevőinek és szállítóinak?
A GLABS egy online logisztikai időpontfoglaló rendszer, amely beállított szabályrendszer alapján az aktuális forgalmat és terhelést is figyelembe véve ad lehetőséget partnereinek a be- és kiszállításokra.
A szoftverünk célja az időkapus kiszolgálás modernizálása, valamint kiváltása, ezért mindkét használati módot maximálisan támogatja. A Glabs beállítható időkapus működésre, amikor is a partnerek az időkapu keretein belül foglalhatnak maguknak időpontokat, de használható rugalmasan is, amikor a fuvarszervezők nyitvatartási időben szabadon foglalhatnak időpontot a szállításhoz, a pillanatnyi szállítási forgalom és a rendelkezésre álló kapacitás alapján.
Logisztikai időpontfoglaló szoftverünk alkalmazásával
- egyenletesebb lesz a szállítók érkezése
- tervezhetővé válnak a napi feladatokat
- gyorsul a partnerek kiszolgálása
- csökkennek a várakozási idők
- egységes és jobb lesz a kommunikáció a vevők, szállítók és a fuvarszervezők között
Rendszerünk fejlesztésekor arra törekedtünk, hogy a logisztikai ellátási lánc minden résztvevőjének munkáját hatékonyan támogassuk, valamint csökkentsük adminisztrációs terheiket. Online időpontfoglaló megoldásunk ezt az alábbiak szerint teljesíti
Logisztika
Tervezhetővé teszi a szállítók érkezését, a dokumentumkezelő rendszernek köszönhetően lehetőség nyílik akár előre felkészülni a szállítók fogadására, a naplózásnak köszönhetően visszakövethető minden esemény és egy felületen megjeleníti a szállításokkal kapcsolatos információkat és pillanatnyi állapotokat
Fuvarszervezés
A fuvarszervezők a szállítási adatok megadásával néhány kattintással foglalhatnak időpontot a szállításokhoz. Az értesítési rendszer a visszaigazolásban és a hiányzó adatok pótlásában, a naplózási rendszer pedig az érkezés és rakodás nyomon követésével segíti munkájukat. A Glabs a külsős fuvarszervező cégek munkáját is teljes körűen támogatja.
Szállítmányozók
Az átlátható és tervezhető érkezéseknek és rakodásoknak köszönhetően jelentősen csökkenek a várakozási idők, ezáltal javulhat a járművek futásteljesítménye
Porta/Beléptetés
Naprakész információkkal támogatja a portai feladatokat a szállítások érkezésétől a beléptetésen át, amíg a szállítók el nem hagyják a telephelyet.
Raktár
Szállítási információval és dokumentum eléréssel segíti a raktári munkát, tervezhetővé teszi a napi munkatervet és mérhetővé a nettó és bruttó rakodási időket.
Minőségbiztosítás
A dokumentum kezelő valamint jóváhagyási rendszer segítségével az előzetesen feltöltött minőségtanúsítványok alapján a szállítmány befogadása még akár annak elindulása előtt jóváhagyható, vagy elutasítható.
LEAN
A lekérhető riportok átláthatóvá és mérhetővé teszik az egyes munkafolyamatokat, amelyek ezáltal optimalizálhatóvá válnak.